Technikos servisų IS pristatymas

Pristatymas
Pristatome jums kliento-serverio architektūros pagrindu kurtą IS (informacinė sistema), technikos serviso įmonėms, padedanti vykdyti visą užsakymų priėmimo, apdorojimo, gražinimo proceso valdymą. Sistemos duomenų formos, bei kaupiama informacija gali būti praplečiami dinamiškai, priklausomai nuo technikos įmonių specializacijos, bei poreikio skirtingiems duomenims kaupti, valdyti.

Su IS pagalba jūs galėsite

Technikos servisų sistemos pristatymas

Registruoti užsakymus duomenų bazėje. Automatiškai sugeneruojama šaknelė su kliento, technikos duomenimis, suteikiami raktai tikrinti užsakymo būsenai. Automatiškai informuojami klientai el. paštu ar sms žinute.

Administruoti užsakymus. Pildyti užsakymų sąmatą (Panaudotos detalės, atlikti darbai), spausdinti sąmatos ataskaitas. Taip pat persijungti į grafiko režimą kuris padeda planuotis užsakymų vykdymą, susikurti priminimus, bei kita...

Detalių sandėlis, skirtas informacijai apie detales, prekes saugoti. Taip pat pardavimų modulis suteikiantis prekių pardavimų žurnalą, sąskaitų, faktūrų automatinis formavimas.

Statistikoje matomi įmonės veiklos statistiniai duomenys. Darbuotojų produktyvumas, apkrova. Įvairių ataskaitų automatinis generavimas.

Naudotojų valdymas: galimybė kurti naujus naudotojus sistemai. Suteikti jiems skirtingas privilegijas, prieigą prie modulių.

Nustatymai: Galima keisti grafinę sistemos išvaizdą, įmonės informaciją, keisti užsakymo šaknelės statinę informaciją, dinamiškai praplėsti duomenų formas, pridėti laukus...